پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3460
-
الف
+

کدام چهره‌های معروف ایرانی متولد 28آذر هستند؟

سه بازیگر معروف ایرانی امروز،28 آذر ماه متولد شدند.

سه بازیگر معروف ایرانی امروز، 28 آذر ماه متولد شدند.

به گزارش آی‌فیلم، در حالی که تنها سه روز تا پایان فصل پاییز و آذر زمان باقی است آسمان هنوز حال و هوایی پاییز دارد و گویا دل کندن از پاییز برایش دشوار است. 

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و هشتمین روز از آذرماه رسیدیم . امروز 28 آذر همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد امروز 28 آذر هستند ادامه این مطلب را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 28 آذرند

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 28 آذر 1319 در تهران متولد شد.

ثریا قاسمی دختر حمیده خیرآبادی بازیگر فقید کشورمان است که از سال 40 کار در رادیو را آغاز کرد و در سال 49 در فیلم ناصر تقوایی جلوی دوربین رفت و در فیلم و سریال های زیادی در نقش مادری مهربان درخشید.

سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 28 آذر 1352 در اراک متولد شد.

سحر زکریا با بازی در سریال «درپناه تو» وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در سریال های مهران مدیری ماننده پاورچین ، مرد دو هزارچهره ، درحاشیه و شوخی کردم به شهرت بیشتری رسید.

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی بازیگر کشورمان 28 آذر 1356 در تهران متولد شد.

سپند در خانواده ای هنر متولد شد که پدرش سعید امیرسلیمانی و خواهرش کمند هردو از بازیگران کشورمان هستند. من یک مستاجرم اولین حضور تلویزیونی سپند امیرسلیمانی بود که بعداز آن راه را برای حضور او در فیلم و سریال های بعدی هموار کرد.

بیشتر بخوانید

کدام چهره‌های معروف ایرانی متولد ۲۰ تیر هستند؟

ه خ/ ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر